Agencje interaktywne są dzisiaj wybierane przez przedsiębiorców coraz częściej. Jeżeli nie wiesz, czym dokładnie jest agencja interaktywna i jakie usługi świadczy, sprawdź najważniejsze informacje na ich temat!

Czym jest agencja interaktywna?

Pojęcie jak agencja interaktywna odnosi się do agencji reklamowej, która skupia się na reklamie internetowej. Wobec tego zajmuje się ona świadczeniem usług w ramach marketingu internetowego, czyli e-marketingu.

Takie agencje reklamowe mogą zaoferować swoim klientom dostęp do kompleksowych usług obejmujących zaprojektowanie i realizację skutecznej kampanii marketingowej polegającej na wykorzystaniu metod e-marketingu.

Niektóre z agencji interaktywnych skupiają się także na określonych rodzajach reklamy online, na przykład wyróżnia się wśród nich agencje SEO, agencje social media marketingu.

Jakie metody reklamy oferują agencje interaktywne?

W agencjach interaktywnych klienci mogą skorzystać z pełnej gamy metody reklamowych i nie tylko. Agencje te oferują usługi jak:

  • Tworzenie stron internetowych – przygotowywanie różnych typów stron WWW na zlecenie klientów, na przykład stron firmowych.
  • Zakładanie sklepów internetowych – agencja pomoże w stworzeniu i uruchomieniu sklepu online.
  • SEO – to reklama w wyszukiwarce internetowej, która określana jest też jako pozycjonowanie i optymalizacja. Odnosi się ona do uzyskania jak najlepszej pozycji w wynikach wyszukiwania, co powoduje przyciągnięcie na stronę nowych użytkowników.
  • Google Ads – także metoda reklamy w wyszukiwarce, której zadaniem jest wyświetlanie linków sponsorowanych w Google.
  • Content marketing – marketing treści, czyli reklama polegająca na prezentacji atrakcyjnych dla odbiorców treści, na przykład przez prowadzenie bloga czy udostępnianie poradników.
  • Social media marketing – to działania prowadzone w ramach reklamy w mediach społecznościowych, na przykład na Facebooku, Instagramie.
  • Influencer marketing – reklama z pomocą internetowych osobistości – influencerów.
  • Reklama graficzna – projektowanie i realizacja reklama graficznych, na przykład w formie bannerów.
  • E-mail marketing – wysyłanie wiadomości reklamowych w formie e-maili, na przykład w formie newsletterów.
  • Reklama mobilna – reklama prowadzona z wykorzystaniem aplikacji mobilnych, skoncentrowana na użytkownikach smartfonów, tabletów.

Gdy potrzebna jest sprawdzona agencja interaktywna Kraków to miasto, w którym działa wiele tego typu agencji reklamowych. Dokładne informacje związane z ich usługami można znaleźć już teraz online, gdzie prezentują one swoją ofertę, realizacje, cenniki.

Kiedy warto skorzystać z usług agencji interaktywnej?

Każda firma, która chciałaby uzyskać wielu nowych klientów, poprawić swoją pozycję w wyszukiwarce, zwiększyć rozpoznawalność i zadbać o wizerunek, może zdecydować się na skorzystanie z usług agencji interaktywnych.

Pracownicy agencji mogą wtedy dokładnie zapoznać się ze specyfiką działalności firmy i przygotować optymalny projekt kampanii reklamowej, która również będzie mieściła się w wyznaczonym przez klienta budżecie.