Letnie upały cieszą urlopowiczów, jednak dla tych, którzy pozostają na stanowisku pracy, potrafią stanowić niemałe utrapienie. Przegrzanie znacznie obniża komfort pracy, sprawia że znacznie trudniej jest się koncentrować na zadaniach i może nawet prowadzić do problemów zdrowotnych. Dlatego wiele biur i budynków firmowych posiada zainstalowaną klimatyzację, dzięki której wakacyjny skwar jest nieco łatwiejszy do zniesienia. Jednak oprócz standardowych urządzeń montowanych na ścianie, na rynku dostępne są również sprzęty przenośne. Czy warto inwestować w klimatyzację mobilną, kiedy prowadzimy własny biznes? A może przenośny klimatyzator nie będzie w stanie zastąpić stacjonarnego? Znamy odpowiedź.
Klimatyzacja mobilna – kiedy lepiej zamontować urządzenie?
Zanim dokonamy wyboru między klimatyzacją mobilną, a stacjonarną, musimy dokładnie określić nasze potrzeby. Pod wieloma względami klimatyzator naścienny będzie bardziej korzystną opcją dla przedsiębiorcy. Jeżeli zależy nam na tym, aby urządzenie było wydajne, zdecydowanie stacjonarny model będzie tutaj górował nad mobilnym. W biurze o dużym metrażu, zwłaszcza takim, do którego zaglądają klienci, lepiej zadbać o to, aby klimatyzator działał na wysokich obrotach. Klimatyzacja mobilna ma niestety ograniczenia pod tym względem.
Klimatyzacja mobilna – kiedy się sprawdzi?
Przenośne urządzenia również mają swoje zalety. Docenią je przede wszystkim pracownicy niewielkich biur i drobni przedsiębiorcy, którzy są na etapie przejściowym działalności. Klimatyzacja mobilna oznacza przede wszystkim oszczędność w kosztach montażu, a to jest zdecydowanie opłacalne, jeśli nie planujemy zbyt długo wynajmować danej powierzchni biurowej i w związku z rozwojem firmy wkrótce zamierzamy przenieść działalność do innego miejsca. Kolejną zaletą klimatyzatora przenośnego jest to, że nie psuje estetyki pomieszczenia, a w sezonie zimowym można go schować i oszczędzić miejsce. Więcej na temat tych urządzeń można znaleźć tutaj http://www.hgl-lasota.pl/uslugi/klimatyzacja-mobilna. Zdecydowanie warto zapoznać się z informacjami na stronie, przed dokonaniem zakupu.