Newslettery to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Nawet w sezonie letnim zachęcaj klientów, aby czekali na Twoje e-maile, czytali je i otwierali newslettery. Subskrybenci wychwycą najważniejsze informacje, które znajdują się w newsletterze, niemniej jednak nie zapominaj o personalizacji maili – pomaga ona poprawić relacje z klientami.
Oferowany przez vivasend.pl program do mailingu, już od kilku lat z sukcesem rozwija narzędzie do wysyłania newsletterów, dostarcza ciekawe informacje o tym, w jaki sposób program do mailingu może pomóc poprawić wyniki sprzedaży w Twojej firmie.
E-maile konkursowe
Zorganizuj letni konkurs i wyróżnij zwycięzców, szczegóły i zasady w letnich newsletterach. Dodaj zabawne wydarzenia do swojego konkursu i spraw, aby był on zgodny z zainteresowaniami użytkowników. Konkurs na zdjęcie z wakacji lub konkurs na najpiękniejszy ogród – jest idealny dla biura podróży. Konkursy angażują odbiorców do zapoznania się z cechami i usługami Twojej marki.
Poza tym, firma może opowiedzieć o kulturze pracy i kodeksach etycznych. Organizacja buduje silną świadomość marki w różnych sektorach rynku. Konkursy pozwolą Ci stworzyć lojalnych klientów, co jest korzystne dla Twojego biznesu.
E-maile z gratulacjami
Twoja firma może poświęcić czas na świętowanie osiągnięć w newsletterze w różnych okazji. Rozwija to sieć i relacje z klientami. Firma może wykorzystać newsletter z gratulacjami do podkreślenia relacji biznesowych i najlepszych wkładów. Pokazuje to, że firma docenia wysiłki wszystkich pracowników.
Ponadto, buduje to dobrą reputację firmy. Wykorzystując program do mailingu, możesz podkreślić wkład wszystkich partnerów i pogratulować wszystkim kluczowym interesariuszom. Klienci ufają firmie, która świętuje swoje kluczowe osiągnięcia.
Wakacyjne newslettery
Newsletter wakacyjny to najważniejszy trend lata. Ludzie wykorzystują wakacje, aby odwiedzić członków rodziny. Możesz również poinformować klientów, jak radzić sobie z problemami hydraulicznymi, kiedy jesteś poza domem. W newsletterze możesz połączyć swój biznes z wakacjami.
Newslettery dostarczają klientom cennych i przydatnych informacji o usługach. Wysokiej jakości newsletter daje klientom poczucie rzetelności i rozwija lojalność klientów. Lato – to najlepszy czas na wysyłanie newsletterów do konkretnej grupy docelowej.